Umowa małżeńska
W dzień swojego ślubu Tari niespodziewanie otrzymuje od męża Biana umowę stwierdzającą, że ich małżeństwo zakończy się zaledwie po roku. Bian, którego serce jest wierne jego wieloletniej dziewczynie Sarze, zgodził się na ich zaaranżowane małżeństwo tylko po to, by udobruchać rodziców. Tari próbuje zaskarbić sobie miłość Biana.