Roy Wood Jr.: Lonely Flowers
Neste especial de stand-up, Roy Wood Jr explora a forma como a falta de contacto levou a sociedade a entrar numa espiral de cultura marcada por armas, empregados mal-educados, e caixas de pagamento automáticas. E porque é que alguns de nós preferem estar sozinhos do que contactar outras pessoas.