High Life at Low Temperatures
În Lungau, înconjurat de „Mica Siberie” a Austriei, vânturile reci din vârfurile înalte creează un peisaj alpin unic. Pârâurile formează mlaștini, turbării și lacuri, hrănind o faună diversă. Verile forfotesc de cuibăritul vulturilor, festinul herminei și nașterea salamandrelor alpine, dar gerul iernii se apropie.