Crash și Bernstein
Dornic să aibă un frate, Wyatt Bernstein creează o marionetă pe care o numește Crash. Crash, cu trăsături exagerate, prinde viață sub forma unui frate surogat guraliv care încearcă să-l ajute pe Wyatt să supraviețuiască într-o familie de fete.
Când Wyatt Bernstein, singurul fiu din patru copii, este dus la magazinul Build-A-Bestie pentru a-și face un animal de pluș pentru ziua lui, el creează o versiune de băiat a unei marionete pe care o numește Crash. Wyatt, dornic să aibă un frate, își proiectează noua marionetă cu caracteristici foarte masculine, cum ar fi folosirea armelor ninja, opinii vehemente și dorința de a construi și distruge lucruri. Dar cel mai important e că Wyatt dorește ca Crash să fie confidentul și prietenul său. Crash prinde viață în rolul de frate surogat al lui Wyatt, care nu cunoaște limite. Crash descoperă că Wyatt locuiește într-o casă plină de surori, inclusiv mama sa, Amanda, o fată populară de 16 ani, sora mijlocie Cleo, o fată la modă, și Jasmine, o fetiță hotărâtă de șase ani. Pe măsură ce Crash își asumă responsabilitatea de a avea grijă și de a-l proteja pe Wyatt, apar aventuri haotice și dragoste de familie.