X-Men: Dark Phoenix
Când Jean Grey este lovită de o forță cosmică misterioasă care o transformă în Dark Phoenix, X-Men trebuie să își unească forțele pentru a-l înfrunta pe cel mai periculos inamic de până atunci - unul de-ai lor.