Secretele Caracatiței
Caracatițele parcă sunt niște extratereștri pe Pământ: au trei inimi, sânge albastru și capacitatea de a trece prin spații de dimensiunea ochiului lor. Dar aceste animale ciudate și minunate sunt mult mai complexe de atât. Sunt îndeajuns de inteligente ca să folosească unelte sau să-și transforme corpurile ca să imite alte animale și chiar să comunice cu alte specii. Secretele caracatițelor sunt nebănuite și extraordinare, așa cum nici nu ne-am imaginat vreodată.