Indiana Jones și templul blestemat
În cel de-al doilea film al francizei „Indiana Jones”, Harrison Ford îl reinterpretează pe emblematicul personaj Indiana Jones. După ce o afacere într-un club de noapte nu merge conform așteptărilor, Indy și neobișnuiții săi prieteni, cântăreața Willie Scott și descurcărețul puști Short Round, evadează din Shanghai pe cale aeriană. Ghinionul lor nu se termină, avionul se prăbușește lângă un sat izolat unde populația e afectată de furtul pietrei sacre. Mereu gata de aventură, Indy decide să recupereze piatra și se confruntă cu o forță mai sinistră decât și-a imaginat.