Max Payne
Investigația unui detectiv cu privire la asasinarea familiei sale și a fostului său partener dezvăluie adevărul din spatele unei activități de stradă, profitabilă, dar mortală, din lumea drogurilor.
Mark Wahlberg oferă o interpretare de excepție în acest thriller plin de acțiune, bazat pe legendarul joc video. Max Payne este un polițist nonconformist, căruia nu îi pasă de reguli și n-are nimic de pierdut. Obsedat de răzbunare, el este hotărât să îi descopere pe cei responsabili pentru uciderea cu brutalitate a familiei sale, dar investigația sa îl conduce într-o călătorie de coșmar.