Monstrul preistoric
O echipă de știri americană, hotărâtă să captureze acest monstru vorace și să-i oprească dezlănțuirea distructivă și demonică face o călătorie în adâncurile cele mai întunecate ale junglei africane pentru a-și vâna prada.
Inspirat din povestea adevărată a unui crocodil legendar de 25 de picioare, mâncător de oameni, apare filmul horror intens și terifiant Primeval, cu Dominic Purcell și Orlando Jones. O echipă americană de știri, hotărâtă să captureze acest monstru vorace și să-i oprească dezlănțuirea demonică, călătorește în adâncul celor mai întunecate zone ale junglei africane pentru a-și vâna prada. Dar Gustave, așa cum îi spun localnicii, este și el la vânătoare - mereu în mișcare, mereu evaziv, mereu înfometat de carne umană. Frica este neîntreruptă în această poveste de senzație despre ucigașul viclean care continuă să își croiască un traseu de teroare și sânge.