Pocahontas
Viața extraordinară și spiritul nestăpânit al unei eroine native americane cu adevărat remarcabile au inspirat magia și povestea lui Pocahontas de la Walt Disney Animation Studios. Această aventură muzicală combină faptele istorice cu folclorul popular și legenda pentru a prezenta povestea convingătoare a unei tinere curajoase, pline de compasiune și dinamism, care „ascultă cu inima” pentru a ști să aleagă calea pe care să o urmeze. Cu îndrumarea și înțelepciunea iubitei ei bunici, Willow, și prietenia căpitanului John Smith, Pocahontas este inspirată de o legendă americană din viața reală.