În urma tragediei
Un număr alarmant de mare de femei de culoare sunt dezamăgite anual de sistemul de sănătate maternală din SUA. Shamony Gibson și Amber Rose Isaac au fost două viitoare mame entuziaste și pline de viață, ale căror decese cauzate de complicații la naștere puteau fi prevenite. Acum, familiile lor sunt hotărâte să tragă un semnal de alarmă în legătură cu această criză înfricoșătoare, dar în mare parte ignorată.