În culisele Și dacă...?
Alăturați-vă echipei de creație responsabile pentru „Ce ar fi dacă...?” de la Marvel Studios într-o călătorie în culisele inventivului serial de animație. Descoperiți cum au fost create poveștile neobișnuite ale serialului, precum și cum a fost realizat stilul unic de animație al serialului. Vizitați-l pe renumitul actor Jeffrey Wright în studio.
Alăturați-vă echipei de creație responsabile pentru „Ce ar fi dacă...?” de la Marvel Studios într-o călătorie exclusivă în culisele acestui serial de animație inventiv și captivant. Descoperiți cum aspectul serialului a fost influențat și inspirat de arta clasică a unor artiști precum Norman Rockwell. Fiți martori la modul în care tehnicile de realizare a filmelor, rezervate în mod normal filmelor de acțiune live, au fost aplicate animației din „Ce ar fi dacă...?”, conferindu-i o calitate cinematografică impresionantă. Intrați în procesul de scriere pentru a afla cum au fost conceptualizate și create poveștile neobișnuite ale serialului. Petreceți timp cu renumitul actor Jeffrey Wright în studioul de înregistrări, în timp ce acesta își împrumută vocea unică lui The Watcher, dând o nouă viață personajului iconic din benzile desenate Marvel. Acest episod ASSEMBLED este un studiu captivant și cuprinzător al serialului care îndrăznește să se întrebe: „Ce-ar fi dacă...?”