Al doilea hotel Marigold
Înregistrați-vă din nou pentru mai multă dragoste și râsete, în timp ce noul sosit Richard Gere se alătură unei distribuții de ansamblu de vedete care se întoarce pentru această continuare plină de căldură a Celui mai bun hotel exotic Marigold!
Înregistrați-vă din nou și pregătiți-vă pentru mai multă dragoste și râsete, în timp ce noul sosit Richard Gere se alătură unei distribuții de ansamblu de vedete – inclusiv Judi Dench, Bill Nighy, Dev Patel și Maggie Smith – care revin pentru această continuare plină de căldură a The Best Exotic Marigold Hotel! Acum că prima sa afacere este un succes, Sonny (Patel) este gata să se extindă și primește puțin ajutor și încurajare de la prietenii săi rezidenți.