Amurg
O adolescentă cu probleme se mută cu tatăl ei într-un oraș izolat. Acolo, se îndrăgostește de un tip misterios care ascunde un secret șocant. Oare ar putea fi el implicat în comiterea crimelor care se petrec în acel loc?