Beneath the Planet of the Apes
În aclamata continuare a filmului „Planeta maimuțelor”, un alt astronaut se prăbușește prin bariera temporală și descoperă un oraș subteran în care oamenii mutanți venerează o armă mortală.
În aclamata continuare a filmului Planeta maimuțelor, un alt astronaut se prăbușește prin bariera temporală în căutarea lui Taylor, care lipsește. Salvarea îndrăzneață duce la un oraș subteran în care oamenii mutanți, care practică controlul minții, venerează o armă capabilă să distrugă întreaga planetă.