Bine ați venit la Compania Monștrilor
Când Tylor Tuskmon ajunge la Compania Monștrilor, visul lui e să fie Sperietor, însă află că acum se poartă râsul. În consecință, e repartizat la CMM, echipa de mentenanță a Companiei Monștrilor.
Tylor Tuskmon absolvă printre primii Facultatea de Speriat a Monștrilor și de-abia așteaptă să-și înceapă cariera de Sperietor la Compania Monștrilor. Din păcate, în prima zi, află că energia de speriat s-a transformat în energie de râs, așa că nu mai e nevoie de Sperietori, ci de Păcălici. Mike și Sulley, care conduc firma, au o problemă: cum să facă monștrii să fie amuzanți? În timp ce caută soluții, toți Sperietorii sunt repartizați, inclusiv Taylor cel frustrat, care e trimis în echipa CMM, echipa de Menenanță a Companiei. CMM e echipa monștrilor din spatele monștrilor, cea care contribuie la funcționarea Companiei Monștrilor.