Science Fair
Nouă elevi de liceu din întreaga lume trec prin rivalități, eșecuri și hormoni, în încercarea lor de a concura la prestigiosul Târg Internațional de Știință și Inginerie.
Câștigător al Premiului Favorit la Festivalul Sundance, acest film exuberant și captivant spune povestea inspirată a nouă elevi de liceu din întreaga lume în timp ce trec prin rivalități, eșecuri și hormoni, în încercarea lor de a concura la prestigiosul Târg Internațional de Știință și Inginerie. Înfruntându-se cu 1700 dintre cele mai bune și mai strălucite minți din lume, doar unul dintre acești adolescenți geniali poate câștiga.