Black is King
Acest album vizual al lui Beyoncé reinventează lecțiile din „Regele Leu” pentru tinerii regi și regine din ziua de azi aflați în căutarea propriilor coroane. Călătoriile familiilor de culoare de-a lungul timpului sunt onorate într-o poveste despre călătoria transcendentă a unui tânăr rege ce trece prin trădare, iubire și descoperire de sine.