Căpitanul Marvel
Urmăriți călătoria unuia dintre cei mai puternici super eroi, Căpitanul Marvel, prin ochii celor care au adus personajul din benzile desenate direct pe ecrane. Prin animații și secvențe în exclusivitate, veți putea înțelege mai bine transformarea lui Brie Larson de la Carol Danvers la Căpitanul Marvel și veți afla cum implicarea celorlalți actori și a echipei artistice Marvel au rezultat într-o rețetă de succes.