Bucșă aviator
Bucșă decide că vrea să învețe să zboare. După un curs intensiv, el se avântă către cer și, după un incident nefericit, este recrutat de un grup de aviatori de elită, Falcon Hawks. La marele spectacol aviatic, Bucșă execută cea mai periculoasă cascadorie și trebuie să fie salvat de nimeni altul decât Lightning McQueen Hawk.