Salvează și fugi!
Dr. Oakley salvează un urs brun de la înec, dar trebuie să fugă pentru a-și salva propria viață. Un ren are probleme cu alimentația din cauza unei afecțiuni dentare letale. Un vițel este în stare gravă din cauza infectării cu salmonella, în vreme ce zilele de glorie ale unui mistreț de paradă campion de 270 kg par să se fi încheiat.