Lacul Michigan
Drenând lacul Michigan, descoperim istoria secretă a orașului Chicago. Cea mai recentă tehnologie sonar expune o catastrofă care a ucis 300 de oameni, rezolvă un mister tragic de Crăciun, descoperă un program de pregătire navală din al Doilea Război Mondial și dezvăluie o minune inginerească care împiedică orașul să se sufoce.