În culisele Shang-Chi şi Legenda Celor Zece Inele
Porniți într-o călătorie alături de însuși Shang-Chi, Simu Liu, de distribuția și echipa filmului „Shang-Chi și Legenda celor zece inele” pentru a descoperi secretele realizării filmului. Principalii actori creativi vă poartă pe platou cu imagini și interviuri exclusive din culise, în timp ce vă împărtășesc povești de producție!
Un erou se ridică! Alăturați-vă distribuției și echipei din „Shang-Chi și Legenda celor zece inele” pentru o privire exclusivă în culisele creării celei mai recente epopei a supereroilor Marvel. Nu veți avea nevoie de o hartă a apelor pentru a descoperi secretele acestei producții, în timp ce veți afla despre fiecare aspect al extragerii lui Shang-Chi din paginile benzilor desenate și al aducerii lui la viață pe marele ecran. Începând cu discuții despre procesul de dezvoltare de la regizorul Destin Daniel Cretton și de la echipa de creație cheie, veți avea un permis de acces total care vă va conduce pas cu pas prin realizarea filmului. Simu Liu, însuși Shang-Chi, va fi ghidul tău în timp ce îți va împărtăși călătoria sa personală, de la obținerea unui rol de vis și până la orele de antrenament pentru a-și pregăti mintea și corpul pentru un program de filmare plin de acțiune. Veți fi alături de Simu pe platoul de filmare, din prima zi și până la finalul filmărilor, în timp ce își împărtășește experiențele și gândurile despre provocările și entuziasmul de a realiza primul său film de lungmetraj. Poveștile de dinainte, din timpul și de după producție acoperă totul, de la tururile de platou, la costume și la crearea secvențelor de acțiune care vă țin cu sufletul la gură. Totul despre realizarea filmului „Shang-Chi și Legenda celor zece inele” este aici, în timp ce Simu și compania nu lasă niciun solz de dragon neîntors în acest episod ASSEMBLED!