Cred că îmi iubesc nevasta
Un bărbat însurat (Chris Rock) care visează cu ochii deschiși la aventuri extraconjugale își vede voința și principiile morale puse la grea încercare atunci când îl vizitează fosta amantă a unui vechi prieten. O reprezentare amuzantă și care dă de gândit a bucuriilor și suferințelor din relațiile de cuplu.
Richard Cooper (Chris Rock), un bancher de investiții plin de succes, cu o soție frumoasă și inteligentă și doi copii minunați, pare că are tot ce și-ar putea dori în viață. Și totuși, între drumurile zilnice din suburbii în New York, întâlnirile nesfârșite de afaceri, scutecele copiilor și „Wiggles” la TV, Richard are un singur gând în minte: femei.