Da Yie
Într-o zi însorită în Ghana, un străin abordează doi copii și îi duce într-o călătorie neașteptată. Cei trei se înțeleg atât de bine încât „Bogah”, străinul, începe să-și pună la îndoială intențiile inițiale...