Casa de Noapte
Tulburată de moartea neașteptată a soțului ei, Beth (Rebecca Hall) rămâne singură în casa de pe malul lacului pe care a construit-o pentru ea. În curând, viziuni tulburătoare ale unei prezențe în casă încep să o atragă cu o alură fantomatică. Tânjind după răspunsuri, ea începe să sape în lucrurile soțului ei, doar pentru a descoperi secrete ciudate și tulburătoare.