Regele care l-a păcălit pe Hitler
Un reportaj mondial cu ocazia celei de-a 75-a aniversări a Zilei D dezvăluie identitatea celei mai secrete momeli din planul de a-l păcăli pe Hitler: Regele George al VI-lea.
Cu ocazia celei de-a 75-a aniversări a Zilei D, acest film este o poveste despre agenți dubli și momeli, inclusiv o investigație care dezvăluie identitatea celui mai secret agent dintre toți: Regele George al VI-lea. De asemenea, filmul descoperă modul în care regina și viitoarea Regina Elizabeta a II-a, au fost înrolați în șiretlic și cum a reușit casa regală să păstreze unul dintre cele mai mari secrete ale Marii Britanii din al Doilea Război Mondial.