Evadați din lagărul morții
Lagărul de concentrare nazist secret de la Sobibor a fost creat exclusiv pentru exterminarea în masă a evreilor. Dar la 14 octombrie 1943, în una dintre cele mai mari și mai reușite revolte din închisori din cel de-al Doilea Război Mondial, deținuții au ripostat.
La 14 octombrie 2013 s-au împlinit 70 de ani de la un eveniment care a zguduit partidul nazist până în măduva oaselor, când prizonierii evrei de la Sobibor, un lagăr nazist de exterminare din Polonia, au organizat o evadare sângeroasă. Prin intermediul unor dramatizări brutal de sincere și al unor mărturii convingătoare de la prima mână, călătoriți înapoi cu unii dintre ultimii supraviețuitori rămași pentru a vă dezvălui poveștile lor extraordinare de curaj, disperare și determinare.