Drumul lui Gabby Capili către Studiourile Disney a început la o vârstă fragedă, când a văzut cu tatăl ei la cinema primul film Disney, Împăratul Vrăjit. În timp ce ne învață cum să-l desenăm pe „Kuzco”, personajul ei preferat din film, Gabby ne împărtășește și cât este de important să-ți urmezi instinctele și să fii liber, încât să lași viața să te ghideze spre locul care îți este menit.