În adâncuri
Regina și Domnul Gold încearcă să-și dea seama cum să folosească tărâmul viselor înflăcărate ca o modalitate de a le readuce pe Mary Margaret și Emma în Storybrooke. Între timp, Cora face tot ce poate pentru a fura busola.
Cora face tot ce îi stă în putință pentru a fura busola de la Mary Margaret și Emma în căutarea ei de a găsi intrarea în Storybrooke. Între timp, pentru a-l proteja pe Henry de alte pericole, Regina și dl Gold trebuie să pună viața lui David în pericol, în încercarea de a-l pune în contact cu Mary Margaret de-a lungul ținuturilor pentru a-i oferi informații vitale care ar putea să le ajute pe ea și Emma să se întoarcă prin portal înapoi la Storybrooke.