Carter, zis 'Uraganul'
Aceasta este povestea de neuitat a lui Rubin „Uraganul” Carter, un mândru și promițător luptător, condamnat pe nedrept pentru comiterea unei crime brutale.
Așa cum a fost popularizată la nivel mondial prin hitul lui Bob Dylan, aceasta este povestea de neuitat a lui Rubin „Uraganul” Carter, un mândru și promițător luptător, condamnat pe nedrept pentru comiterea unei crime brutale. Închis și uitat pentru aproape 20 de ani, ultima scânteie de speranță a lui Carter se bazează pe eforturile neobosite a unui mic grup de suporteri care refuză cu încăpățânare să renunțe la lupta pentru eliberarea sa. Beneficiind de o distribuție stelară, acest film de referință realizează o cronică a victoriei finale a unui campion și a triumfului electrizant al spiritului uman.