Percy Jackson: Marea Monștrilor
Aventurile magice și mitice ale adolescentului Percy Jackson - fiul pe jumătate om al lui Poseidon - continuă în această călătorie eroică, plină de acțiune! Pentru a demonstra că nu este doar o „minune de o zi”, Percy și prietenii săi semizei pornesc într-o călătorie epică în perfida Mare a Monștrilor pentru a găsi legendara Lână de Aur, care are puterea de a le salva lumea... și de a-i salva pe toți!