Cabina telefonică
Stuart folosește o cabină telefonică pentru a-și suna amanta, deoarece soția îi verifică facturile de mobil, dar când Stu răspunde la telefon în cabina telefonică, teroarea începe.
Stuart Shepard (Colin Farrell) este un ziarist oarecum nenorocit, care folosește o cabină telefonică pentru a-și suna amanta, deoarece soția lui îi verifică facturile de mobil. Dar când Stu răspunde la telefon în cabina telefonică, teroarea începe. Acum este o cursă contra cronometru în timp real, deoarece Stu trebuie să scape de un lunetist psihotic într-o luptă frenetică de la cabina telefonică către libertate.