Pirații din Caraibe: Pe ape și mai tulburi
Johnny Depp revine în rolul căpitanului Jack Sparrow într-o poveste despre adevăr, trădare, tinerețe, moarte... și sirene. Când Jack se întâlnește cu o femeie din trecutul său (Penelope Cruz), el nu este sigur dacă e vorba despre dragoste sau dacă ea este o escroacă nemiloasă care îl folosește pentru a găsi legendara Fântână a Tinereții. Forțat să urce la bordul vasului celui mai de temut pirat din toate timpurile, Jack nu știe de cine să se sperie mai mult – de Blackbeard (Ian McShane) sau de femeia din trecutul său.