Rechin contra Surfer
Pe măsură ce numărul atacurilor de rechini din întreaga lume crește, Rechin contra surfer vizitează locurile de surf din întreaga lume infestate de rechini pentru a retrăi unele dintre cele mai sfâșietoare povești cu rechini și surferi, prin intermediul unor întâlniri incredibile, surprinse de camerele de luat vederi și interviuri cu victimele. Cu ajutorul biologilor marini Ryan Johnson și Dr. Steven Kajuira, emisiunea specială își propune să răspundă o dată pentru totdeauna la întrebarea: Suntem cu adevărat în pericol?