Vremuri grele la El Royale
Jeff Bridges, Cynthia Erivo, Dakota Johnson, și Chris Hemsworth sunt protagoniștii unei distribuții de excepție în acest thriller impresionant, plin de suspans intens și revelații surprinzătoare. Șapte necunoscuți, fiecare cu secretul său, se întâlnesc pe lângă Lacul Tahoe, la El Royale, un hotel dărăpănat, cu un trecut sumbru. În cursul unei nopți fatidice, fiecare are șansa de a-și răscumpăra păcatele… înainte ca totul să se transforme într-un iad.