Prieteni de vacanță 2
În acest sequel, proaspăt căsătoriții Marcus și Emily îi invită pe Ron și Kyla, care de asemenea s-au căsătorit și au devenit recent și părinți, să îi însoțească într-o stațiune din Caraibe, unde Marcus se va întâlni cu proprietarii pentru construirea unui hotel la Chicago. Dar când începe petrecerea, vacanța relaxantă a celor două cupluri devine rapid o aventură nebunească.
La câteva luni după acțiunea din primul film Prieteni de vacanță, în această urmare foarte amuzantă, proaspăt căsătoriții Marcus și Emily îi invită pe prietenii lor cei fără inhibiții, Ron și Kyla, care de asemenea s-au căsătorit și au devenit recent și părinți, să îi însoțească într-o vacanță gratuită într-o stațiune din Caraibe. Ron și Kyla nu știu că Marcus plănuiește să se întâlnească cu proprietarii stațiunii în speranța că va primi contractul de construcție a unui hotel din Chicago. Însă planurile lui Marcus, precum și dorința lui de a avea o vacanță relaxantă sunt date peste cap când tatăl Kylei, Reese, este eliberat din închisoarea San Quentin și apare pe neanunțate în stațiune, ceea ce duce la căutarea de comori scufundate, urmăriri prin junglă, sporturi extreme, concursuri de băut și mai mult haos ca niciodată.