Probleme cu osul
Această primă incursiune în seria de desene animate cu Pluto îl surprinde pe cățelușul nostru cel îndrăzneț luând-o la sănătoasa, după ce i-a furat un os buldogului Butch și găsind un refugiu la un carnaval numit „Sala Oglinzilor”. Teama lui inițială de distorsiuni duce la o aventură plină de haz în cursul căreia profită de oglinzi pentru a scăpa de Butch.