Revoluția YouTube
Când YouTube împlinește zece ani, trasăm istoria ultimului deceniu prin prisma celei mai faimoase platforme de partajare video din lume.
Când YouTube împlinește zece ani, trasăm istoria ultimului deceniu prin prisma celei mai faimoase platforme partajare video din lume. Aceasta este povestea oamenilor care l-au creat, a stelelor pe care le-a creat și a țărilor cărora le-a schimbat soarta. Cu hituri timpurii precum „Diet Coke & Mentos” și „LonelyGirl15” și super-viralele „Charlie Bit My Finger” și „Gangnam Style”, mergem în culisele celor mai emblematice videoclipuri, întâlnim vedetele care le-au creat și descoperim cum platforma le-a transformat viața - și a ajuns să redefinească ce înseamnă să fii celebru și cultura pop.