Avocatul
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem și Penélope Cruz fac furori în acest thriller captivant despre o afacere cu droguri care scapă periculos de sub control.
Michael Fassbender, Brad Pitt, Cameron Diaz, Javier Bardem și Penélope Cruz fac furori în acest thriller plin de acțiune al regizorului vizionar Ridley Scott și al apreciatului scriitor Cormac McCarthy. Un avocat priceput (Michael Fassbender), cunoscut că face lucrul potrivit pentru oamenii nepotriviți, se scufundă într-o afacere perfidă de droguri pentru niște bani rapizi... dar curând învață că a avea totul ar putea însemna să pierzi totul.