Mușamalizarea
Fritz pleacă în vacanță și îl lasă pe Duncan la conducere, iar CMM provoacă o pană de curent, motiv pentru care un inspector e trimis să cerceteze.
Când Fritz pleacă în vacanță, Duncan e ales ca supraveghetor temporar. Primul lucru pe ordinea de zi: să îl chinuie pe Tylor. Nu durează mult până când cei doi se ceartă și declanșează mai multe canistre de râs, provocând o pană de curent în oraș. Drept rezultat, un ispector dur din Comisia Energetică din Monstropolis este chemat la Compania Monștrilor. Duncan și ceilalți se tem pentru posturile lor, așa că CMM lucrează în echipă, pentru a mușamaliza fapta. La sfârșit, Fritz se întoarce și inspectorul renunță la investigație, dar Mike și Sulley află totul. Altruist, Tylor își asumă vina, pentru ca Duncan să nu-și piardă slujba, dar Fritz intervnine și îi salvează, făcându-i pe cei doi colegi de muncă să se apropie un pic.