The Right Words
Kenza, în vârstă de 15 ani, și fratele ei mai mic, Madhi, în vârstă de 13 ani, se umilesc în mod regulat unul pe celălalt pe rețelele de socializare. În autobuz, Kenza își pune la încercare frățiorul naiv și romantic: să-și mărturisească dragostea pentru Jada, fata pe care Madhi o iubește, deși nu-l cunoaște.