Nu mai vorbesc cu tine
Cody și Bailey încearcă să treacă peste durerea provocată de despărțirea lor. Pentru Cody, acest lucru înseamnă să fugă la o mănăstire de pe o insulă izolată, în timp ce pentru Bailey înseamnă să accepte oferta domnișoarei Tutweiller de a mânca înghețată și de a îmbrăca pisici. În cele din urmă, sinceritatea și grija prietenilor lor îi scot din refugiile lor respective.