Togo
„Togo” este povestea adevărată și nespusă a campionului de dresaj de câini Leonhard Seppala și a câinelui său de sanie, Togo, din iarna anului 1925. Împreună, ei pornesc într-o aventură antrenantă și înălțătoare prin tundra înșelătoare din Alaska pentru a ajuta la transportul unui ser antitoxină către un mic oraș. Este o călătorie care îi va pune la încercare puterea, curajul și determinarea.