Când sunt trei, puterea scade
Reședința Dunphy e plină ochi când mama hipiotă a lui Dylan se mută la ei, iar tatăl vitreg singuratic al lui Claire, Jerry, vine în vizită.
Reședința Dunphy e plină ochi când mama hipiotă a lui Dylan se mută la ei, iar tatăl vitreg singuratic al lui Claire, Jerry, vine în vizită. Între timp, Jay și Gloria încearcă să îl ajute pe Manny să o uite pe Sherry, după marea lor despărțire.