Dressed to Kill
Când asistenta unei editoare dictatoare a unei reviste de modă este găsită ucisă, Castle și Beckett sunt aruncați, în timpul anchetei, în lumea nemiloasă și complicată a modei.
Când asistenta editoarei dictatoare a revistei Modern Fashion, Matilda King, este găsită ucisă, Castle și Beckett sunt aruncați, în timpul anchetei, în lumea nemiloasă și complicată a modei. Între timp, trecutul lui Beckett din lumea modellingului îi permite accesul la o surpriză de nuntă foarte specială.