Noaptea vârcolacului în culori
Prezentat într-o variantă plină de culoare, „Noaptea vârcolacului în culori” produs de Marvel Studios începe într-o seară sinistră, când un ordin secret al vânătorilor de monștri reapare din umbră și se reunește la întunecatul Templu Bloodstone, cu prilejul morții conducătorului lor. Comemorarea macabră a vieții acestuia îi angrenează pe participanți într-o competiție misterioasă, pe viață și pe moarte, pentru o relicvă puternică.
Prezentat într-o variantă plină de culoare, „Noaptea vârcolacului în culori” produs de Marvel Studios începe într-o seară sinistră, când un ordin secret al vânătorilor de monștri reapare din umbră și se reunește la întunecatul Templu Bloodstone, cu prilejul morții conducătorului lor. Comemorarea macabră a vieții acestuia îi angrenează pe participanți într-o competiție misterioasă, pe viață și pe moarte, pentru o relicvă puternică - o vânătoare care, în final, îi va aduce față în față cu un monstru periculos. Inspirat de filmele de groază ale anilor 1930 și 1940, acest film terifiant creează o atmosferă înspăimântătoare, macabră, presărată cu suspans, explorând o nouă latură a Universului Cinematografic Marvel.