Vestul foarte Sălbatic
Lois și Peter au păreri împărțite cu privire la cine ar trebui să fie următorul primar din Quahog. Supărat pe prima variantă a lui Lois, Peter îl caută pe vărul răposatului primar Adam West, Wil Wild West.