Emergence
O șefă de poliție adăpostește o fetiță pe care o găsește lângă locul unui accident misterios și care nu-și amintește nimic din ce s-a întâmplat. Investigația o atrage într-o conspirație mai mare decât și-a imaginat vreodată, iar identitatea copilului se află în centrul acesteia.