„Demoni și Salvatori” spune povestea extraordinară a Christinei Boyer, așa-zisa „Fată Poltergeist”, care a fost condamnată pentru uciderea fiicei sale în vârstă de trei ani, și a detectivilor amatori care sunt obsedați de cazul ei și care sunt hotărâți să o elibereze.
„Demoni și Salvatori” spune povestea extraordinară a Christinei Boyer, așa-zisa „Fată Poltergeist”, care a fost condamnată pentru uciderea fiicei sale în vârstă de trei ani, și a detectivilor amatori care sunt obsedați de cazul ei și care sunt hotărâți să o elibereze. Serialul va explora copilăria ei traumatizantă, evenimentele inexplicabile din casa ei și presupusele ei puteri telechinetice care au transformat-o într-o senzație mediatică și care au dat naștere unui conflict între cel mai faimos investigator de evenimente paranormale din lume și cel mai faimos demistificator al paranormalului.